Varför kan man inte sova när man behöver?

Igår var det introduktion till VFU:n. Känns skönt med lite struktur. Uppfattade dock att den studentansvariga på min avdelning inte tittade så mycket på mig när hon lite snabbt visade oss avdelningen. Känns skumt på någe sätt, nästan som om jag inte stod där. Iaf. De två första passen ska jag göra natt. Börjar ikväll. Jag gick inte och la mig som jag brukade igår (eller det kanske jag gjorde iaf, blir allitd senare än jag planerar) eftersom jag tänkte att jag skulle ta en lång sovmorgon idag. För jag har ingen lust att sova middag, haha. Min plan gick i stöpet när jag vaknade innan kl.9 imorse. Låg ändå kvar i sängen och läste till kl.12 ungefär. Just nu känner jag mig fortfarande utvilad, men om det inte finns någe att göra på VFU:n så kommer det att bli en lång natt. Jag är trots allt kväll/natt-människa så det ska väl gå bra iaf.

Efter introduktionen igår åkte jag hem till mormor och morfar för att hjälpa mormor med hennes mail. Visade sig efter jag ringde kundservice att de hande avslutat hennes mail när hon böt abonnemang. Inte konsitgt att hon inte har kommit in. Hjälpte henne iaf att fixa en ny. Fick bli en hotmail så jag vet hur det ser ut om hon ringer och undrar någe. Hehe.

När jag cyklade hem så började det regna vilket gjorde mig irriterad. Jag hade planerat med Julia att börja powerwalka såsom igår. Hade så klart ingen lust att göra det i regnet men som tur var, var det bara kortvarigt. Så jag och Julia var ute och gick. Vi gick längs ån till vi kom till Risbergska nästan. Blev totalt kanske 40 min (skulle egentligen gå 50, men men). Jag hade ont i benen som sist jag var ute. Vet inte varför jag får så ont. Smärtan gör det ju mer ansträngade och sen helt plötsligt släpper den. När jag skulle cykla hem var jag så pigg i benen att jag nästan (bara nästan) hade lust att lämna cykeln på stan.

Vi följer iaf ett program Julia hittade på Aftonbladet och idag är det 30 min. Vilka jag ska gå ut och avklara nu.
XOXO

PS: Tack Julia för tipset om hemsidan. HIttade inget One tree hill som fungerade men jag hittade iaf Gossip girl (och det är ju viktigtast!) :D

Kommentarer
Postat av: amanda

one tree hill finns på piratebay:) Puss

Postat av: Madde

Amanda: Jag har slutat att ladda ner. Känner på mig att jag skulle åka fast, haha.

2009-05-13 @ 17:12:39
URL: http://medei.blogg.se/
Postat av: emma

vad är det för hemsida?

2009-05-15 @ 10:54:20
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback