Espadrillos från H&M

Jag var på stan idag för att lämna en bok till Ylva och efteråt gick jag till H&M för att köpa leggings och tops. Men det blev lite mera. Köpte även ett linne, en klänning, diadem, örhängen och ett par skor. Det bästa är att det inte alls blev dyrt :) Hon i kassan kommenterade det t.o.m vilket jag tyckte var lite wierd. Sant men wierd.


        
Espadrillos - finaste skorna. Äntligen har jag hittat ett par som är sköna.Kilklacken gör att man inte får ont i fötterna och peep toe är hur sött som helst. Det bsäta med dem är att de finns i massa olika färger (kanske ska köpa ett par till?) och att de bara kostar 149 kr. Köpte svarta men att par rosa är väl fint också?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha oj då.. :P

Lät ju mindre bra.. :) Ja det tror jag med du hade gjort..

Postat av: amanda

du har fortf inte berättat svaret på den där gåtan!!! jag är ju såå nyfiken! puss

2009-05-06 @ 19:55:52
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback