Scones och The Notebook

Egentligen tänkte jag inte åka till Julia, men sen tänkte jag: Varför inte? Så Jag tog cykeln och åkte dit iallafall :) Jag hade glömt bort att det var Vårruset så jag blev lite fundersam varför det stod massa band och spelade på varje torg (Järntorget, Stortorget och Våghustorget). Var lite mysigt att cykla över stan när det händer saker. Fint väder var det ju också :)

Julias kompis Linn var och hälsade på :) Vi bakade scones (jag kanske bakade iofs inte, säger man ens baka?), gjorde te och tittade på The Notebook. Det var mysigt :)

The Notebook är för övrigt en av de bästa filmer som finns. Linn började gråta och både jag och Julia har gråtit till den förut. Har man inte sett den så tycker jag verkligen att det ska ändras på ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: emma

God morgon! :)

Allt bra?



Om du har tid och lust,

får du gärna kika in

i min blogg :D <3



// EB

Postat av: Emma

Alltså, det har inte gått att köpa skip-bo i leksaksaffärerna förut, utan jag tror vi hittade vårat på Gotland!

2009-05-16 @ 09:31:29
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback