Awesome!

Herregud vilken bra säsongsavslutning det var på Gossip girl. Det hade 8som man hade väntat) allt. Chockerande skvaller, "jag-kommer-gråta när-som-helst", glädje, överraskningar och "jag-längtar-redan-till-nästa-säsong"! Gossip girl är klart världens bästa serie. Trodde nästan att det bara skulle vara 2 säsonger, men det blir iaf en tredje och då är de på collage. Säkert massa nya ansikten. Spännande :) Serien grundar sig ju på böckerna men jag har inte läst dem. Kanske får bli sommaren projekt.


Klicka HÄR för att se säsongsavslutningen.
 Klicka sen på "I am human now let me watch this video"

Det har även varit säsongsavslutning för One tree hill. Tycker att det var ett jättebra avsnitt. En parfekt avslutning. Behövs ingen 7:e säsong. Men det kanske vore kul med en, fast samtidigt ska ju varken Lucas eller Peyton vara kvar. Så varför ska de andra? Skönt att det är en hel sommar till nästa säsong iaf. Känner att jag behöver det eftersom jag tröttnat ganska hårt på OTH just nu. Samma visa varje gång och nu är det så jobbigt lyckligt hela tiden, förtom Brooke som inete kan bestämma sig om hon vill ha Julian eller inte. Peyton och Lucas - Happy. Haley och Nathan - Happy. Mia och Chase - Happy. Mounth och Milly - Happy. T.o.m. Skills är happy med sin nya tjej. Men nu är även Brooke happy. Den enda som inte är happy är Dan, men vem bryr sig?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback