Panic Room

Gud va Så ska det låta var tråkigt igår. Gillar inte Martin Eriksson (E-Type) och tjejerna som var med var astråkiga, så jag stängde av ljudet och fixade lite med min "klipp-bok" istället :) Lyssnade en hel del på Kelly Clarkson och sjung med högt som fan också. Stackars grannarna! Mina favoritlåtar är Haunted och Never again.

Var dessutom (som alla fredagar) bara skit på TV så jag valde att titta på Panic Room som gick på SVT. Det är en film från 2002 och mamma har den hemma på VHS, men jag har inte sett den så jag tänkte väl att jag skulle passa på igår då. Handlar om Meg (Jodie Foster) och hennes dotter (Kristen Stewart) som blir inlåsta i sitt eget hem av några inbrottstjuvar (bla. Jared Leto). Var lkite osäker på om jag skulle orka titta på den, men när jag såg att Jared Leto (30 seconds from Mars) var med så var jag nästan tvungen att titta. Han är ju riktigt snygg ;) Har aldrig sett honom i någon film heller. Han hade sånnadär inbakade flätor, haha. Såg rätt kul ut, men ananrs var han som vanligt snygg :)

 
Jag tyckte väl inte att filmen var så jättebra. Hade föreställt mig att den skulle vara jättespännande. Men no no. Såg iallafall klart filmen. Vet inte om jag missförstod med dottern hade tydligen diabetes och så klart gick hennes blodsocker ner drastiskt och för att hon skulle bli bra skulle hon ta en insulinspruta? Känns ju inte osm en bra idé kanske. Men jag kanske missförstod.

Jag sov skitdåligt inatt. Hade massa jobbiga drömmar. Så jag är fortfarande trött. Men tänkte borsta tänderna nu och sen gå ut och röra lite på mig.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback