Quiz

Han som pratar på Kanal5 mellan programmen tipsade om One tree hill quiz. Jag älskar både quiz och One tree hill så jag gick så klart in och tittade. Finns tre olika svårighetsgrader lätt, medel och svår. De var rätt roliga att göra faktiskt. Frågorna kändes relevanta till svårighetsgraden. Jag fick alla rätt på lätt och medel. På svår fick jag ett fel. Nörd jag vet!


Jag stötte även på:
Gossip girl fashion quiz. På den fick jag 14 av 15 rätt.
Gossip girl. Fick 11 av 15 rätt. Kunde nästan ingenting om själva skådespelarna. Frågorna om själva serien fick jag alla rätt på. Älskar Gossip girl ;)
 Teenseries quiz som jag fick 9 av 11 rätt på, men då hade jag inte sett alla serier. Vad är Skins t ex?

Anna Sui ska skapa en Gossip girl kollektion som kommer att säljas i USA. Och enbart USA. Suck. Jag skulle kanske inte alls passa i några av kläderna, men jag tycker att de flesta outfittsen är riktigt snygga och skulle iaf vilja ha möjlighet att pröva dem. Vet inte varför utbudet ska begränsas till USA. Vi andra länder kanske är för fega i våra klädval? Tråkigt.
Källa

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback