Ingen spya ikväll tack!

Kom ut lite senare än jag tänkt mig eftersom jag fastnade på youtube. Såg filmen In the land of women (2007) med Adam Brody (<3), Meg Ryan och Kristen Stewart. Den var bra faktsikt. Älskade Carters (Adam) mormor Phyllis (Olympia Dukakis). Hon var fruktansvärt rolig. En gång fuckade hon till Carter, haha. Fast filmen är ingen komedi direkt, utan mera drama. Rekomenderar.


Turen i skogen var iallafall rätt skön. Hade ont i smalbenen de första 1,5 km och var nära att vända. Tur att jag inte jgorde det för det gick som sagt över. Har ingen kondis så jag pendlade mellan att promenera raskt och jogga. Man måste ju börja nånstans.

Nu har jag precis ätit en skål tomatsoppa. Orkade inte laga nån mat eller köpa någe heller. Ska hem till Lisa nu på fest, så jag hoppas att det inte blir för mycket ikväll och jag spyr. Händer nästan aldrig (sant) men det vore typiskt om det inte händer idag när jag ätit tomatsoppa som jag kan tänka mig är vidrigt att spy. Haha.

Ska kila iväg nu så inte Lisa blir upprörd eller någe ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback