Hello little child, I believe you broke my legs...

HAHA jag och Lisa dog nästan av skratt (kanske överdriver något) när den repliken kom igår på The Skeleton key. Läs i Lisas blogg för att se sammanhanget :) Jag och Lisa hade nämligen lite filmmys igår med både godis och Ben&Jerry´s Half baked. För god! Men innan vi kom in i värmen var vi iväg för att handla och hämta Lisas cykel. Och självklart öppnade sig himlen och vi blev blöta som aldrig förr.
Jag tyckte faktiskt att filmen (The Skeleton key) var bra. Vi trodde att den skulle vara värsta skräckisen men den var inte alls så farlig. Fick låna den av Ulrika och hon tycker att jag inte är så lättskrämd så nu ska jag få låna en riktig rysare som hon vägrar titta på igen, haha. Kommer säkert dö av hjärtinfarkt, för jag kan bli jävligt rädd. Men jag gillar skräckfilmer så :)

Jag har långledigt nu. Så skönt :) Tordsag t.o.m. söndag. Så i torsdags umgicks jag med mamma. Vi ar iväg till Blomsterlandet och sen följde jag med henne hem. Vi grillade på kvällen och tittade på Pan´s labyrint. med Sandra och Filip. Det var också en film jag fått låna av Ulrika. Trodde också att det var en skräckis, men det var mer sagoäventyr eller vad man ska kalla det. Lite wierd. Är en klassiker men kanske inte jag skulle vilja se en andra gång.

Igår på dan var jag med Sandra och Filiip till Marieberg. Först var vi på Lager 157. Köpte ett par Jessica Simpsons skor. Har aldrig varit där förut. Trodde faktiskt att det skulle vara mera lager känsla, men det var ju jättefint. Fina saker hade de med :)


Skorna tänkte jag ha på examen :) Är bara 2 veckor kvar nu!!
På Marieberg köpte jag ett par lila mjukisbyxor från Vero Moda som var supersköna! Kostade bara 129 kr dessutom :)

Idag har jag varit hos mormor och morfar några timmar. Ulrika, Vilgot och moster Lena kom dit också. Var egentligen Ulrika och Vilgot som jag skulle träffa. Var förbi mormor och morfar i torsdags med.
Jag är rätt stel i armarna. Vilgot är inte dirket lätt längre så det känns i armarna och rygen (iofs har jag dålig rygg) när man har gått runt med honom ett tag. Ulrika tycker att det är rätt skönt när jag tar honom. Och jag skulle ju aldirg säga nej till att ha honom hos mig, så det passar mig bara bra :)

          

Eila var också hos mormor och morfar. Så jag hjälte till att ta ut henne en sväng innan jag cyklade hem.
När jag kom hem så gjorde jag iordning lite på balkongen. Satte blommorna som jag köpte i torsdags. Har itne städat så bra efter mig, men det tänkte jag göra imorgon. Ska försöka plugga lite ikväll med.

  
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback