Grey´s anatomy


Jag insåg förut idag att jag skulle missa nästa veckas Grey´s anatomy. Sen insåg jag även att jag inte skulle orka vänta tills nästa söndag för att se det. Så jag tittade på det nu istället. Sen insåg jag dessutom att det bara var ett (iofs ett dubbelavsnitt) kvar på säsongen så jag tittade på det med.

Nu har jag precis torkat tårarna och återhämtat mig. Gud vilken säsongsavslutning! Vilken jävla chock jag fick. Känner mig fortfarande helt ledsen. Jag gillar det inte! Det värsta är att man inte får veta någe om fortsättningen förrän i september. Suck.

   
Gamla bilder jag vet.
Klicka här för att se säsongsavslutningen.

Kommentarer
Postat av: Julia

HEllo! Kom på en sak, vi kanske borde åka till Sthlm och shoppa innan examen?! =) Allihopa, skulle vara GULD!! ;D Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback