Besök på vårdcentralen

Jag var på vårdcentralen idag. Min läkare är rätt trevlig och tog mig på allvar till skillnad från dsk jag pratade med när jag bokade tid. Jag har väl inte den bästa lungfunktionen så jag fick inh. Bricanyl och även lite starkare allegritabletter. Vilket jag ville ha så det var ju bra :) Fick även lämna blodprov så de kan testa vad jag är allergisk emot. Sen ska jag även få komma till Fysiologen för att utreda mera och se om jag kanske behöver typ Ventoline.

Känns bra att äntligen ha kommit igång med det här. Kan ju vara bra att veta vad man är allergisk emot och bra att ha mediciner ifall jag får en reaktion (som jag får då och då).

Ikväll ska jag tvätta och sen också kolla på de nya Heroesavsnitten :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback