Bakis idag? Svar: Nej

Däremot är jag trött, men det är jag ju alltid så egentligen finns det ingen anledning att berätta det.

Det var roligt igår :) Var ju hemma hos Lisa på förfest. Kom inte så mycket folk som vi hade trott, men det var kul iaf. Eftersom Lisa inte har någon kortlek, tärningar eller liknande gjorde jag och Frida vår egna kortlek så vi kunde köra lite ölspel. Var länge sen. Ölspelen flippade som vanligt ur efter ett tag och då gick vi över till charader. Ingenting jag är ett fan av i vanliga fall men igår var jag på G. Gissade rätt på flera stycken vilket resulterade i att jag fick visa flera också. Egentligen var det bara jag, Emma, Annica och Frida (som hade gjort korten) som lekte. Haha.

   

Senare drog vi till Frimis. 100 år sen jag var där på en lördag. Var rätt mkt folk till slut iaf :) Helt sjukt så träffade jag min gamla pojkvän Ludvig. Jag och Emma stod och dansade brevid honom och hans kompisar. Var Emma som kommentera först att hon tyckte att han var lik honom. Men stod lite off och så ville ja inte stirra för mycket. Tyckte iaf att det var väldigt likt men jag visste ju att han inte bor här längre så jag var tveksam. Men Emma gick iaf och frågade och så visade det sig att det var han då. Haha. Lite kul :)

     

Jag och Emma tappade bort de andra och slutade sen kvällen på Grillcorner. Jag var ashungrig men sen tog det tvärstopp så jag tog med min pizzan hem. Åt några bitar till frukost och tänkte äta resten nu snart. Haha. Var till ICA oh köpte Coca cola. Det har jag längtat efter hela dagen så nu ska det drickas!

XOXO

PS: Lägger upp fler bilder på bilddagboken senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är som mig.. Coca cola.. Så jääävla gott dagen efter. Mamma köpte till mig.. Föör gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback