Arbete om förstoppning

Visst låter det kul? Haha det är det inte heller. Men det är väll ett måste. Jag kände att jag inte ville ha något som alla skulle skriva om (fast vad vet jag?) och så hade vi fått en rätt bra artikel The lived experience of constipation i cancer patients in palliative hospital-based home care som jag ville använda. Det jag skriver på är alltså min examinationsuppgift.

Egentligen började jag med uppgiften redan första praktikveckan, men sen har jag lagt den åt sidan. Så typiskt mig. Min plan är att jag ska skriva så mkt som jag orkar ikväll. Är ju ändå rätt pigg nu efter praktiken. Huvudvärk har jag iofs, men det har jag haft i kanske 2 veckor? Wierd.

Nej, dags att sätta lite fart.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback