09-11-20


Gud vad jag längtar tills New moon kommer på bio. Känner att jag behöver en ny fräsh dos av Edward Cullen, haha. Lisa har redan sagt att hon ska följa med mig och se den :) Sanna också kanske? Nån mer som är sugen? Det är dags att börja planera för de har ungefär 4 dagar kvar på inspelningen (om jag har förstått det rätt). Och sen är det bara att kolla på nedräknaren hur långt tidet det är kvar (ungefär 183 dagar, dvs. ingenting, haha). På MTV Movie Awards kommer Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner att presentera 1 min lång sneak peak :D MVT Movie Awards är sön 31 maj. Så det är snart :)


Robert har även nyss bekräftat att han kommer spela Edward Cullen i Breaking Dawn. Fatta Breaking Dawn kommer verkligen bli filmatiserad. Lycka! Vill helst att de ska börja filma på den nu, haha. Men de måste ju göra Eclipse också. Men jag tycker att de kan hoppa över den för Breaking Dawn är mycket mycket bättre, hehe.

Kommentarer
Postat av: jos

Jag vill följa med ! =)

2009-05-22 @ 17:19:48
Postat av: Emma

Jag vill också följa med, ska bara se alla filmer före först =) Jossan: Du är ju inte ens hemma..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback