Uppdatering!

Känns som om jag har mycket jag skulle vilja skriva om. Men vi får se hur det blir.

Läste nyss att Chad Michael Murray och Hilarie Burton inte ska vara med i One tree hills sjunde säsong som tydligen ska börja spelas in eller visas i höst (kommer inte ihåg vad jag läste eller var jag läste det). Chad vill tydligen satsa på film istället och det verkar som om Hilarie följer hans fotspår. Ja, hur slutar då säsong 6 för Lucas och Peyton? Jag tippar på att de får sin bebis och flyttar. Det vore väl ett lyckligt slut? :)
Källa: Kanal5.


Det var ju ett litet rykte och jag tycker nog att om det slutar lyckligt att det kan sluta där. Egentligen vill jag helst att hela serien ska sluta snart. De senaste avsnitten som jag sett har varit så tråkigt lyckligt hela tiden, förutom tönt Millicent. Vad kan hända under nästa säsong egetligen? Nathan tillbaka i rullstol? Brooke gifter sig? Med Owen? Med Jullian? Med Chase? Eller Sam kanske bli våldtagen och gravid? Någe händer med Jamie? Eller ska det komma fler spöken och vara jobbiga?
Jag älskar One tree hill och har gjort det sen första säsongen, men det borde få ett slut snart. Eller? Kanske vill det för att det är så jobbigt att Sverige ligger efter så himla mycket. Jag vet inte. 

Som sagt blev det lite OTH-skvaller så jag kanske ska berätta lite om min helg.
I fredags var jag jättetrött. Lite för trött tror jag för att jag somnade nästan i soffan vid halv tio. Tittade iallafall på Singing bee och tyckte att det var jättekul. Haha. Vad var det för låtar som egentligen var med? Vad har du under blusen Rut? (... vad är det som putar ut? HAHA), Ingen vill veta var du köpt din tröja och den värsta av allt - Ding dong song med Günther. Haha. Höll på att dö av skratt. Blev inte bättre sen när Parlamentet började. Brukar inte tyckta att det är så roligt. Men som sagt var jag trött och det var länge sen jag skrattade så mycket. Grannarna måste nog ha hört mig, haha!

Tog en lång sovmorgon (efter att ha blivit väckt 2 ggr av Emma, först av ett sms och sen när hon ringde efter Kåren, under natten, hehe). Sen så segade jag rätt mycket på dagen. Fixade lite i min klipp-bok :)
På kvällen kom Sandra, mamma & Eila och hämtade mig (Sandra körde ;)). Vi åkte hem till mormor och morfar för att fira Mats som fyller 40 år och Lena som fyller 51 år nästa vecka. Blev inte så länge. Fick en fördrink, mat (3 rätters) och sen lite Melodifestival, medans mamma, Sandra, Eila, Ulrika, Jonas och Vilgot åkte hem vid kl.21. Men det var trevligt iallafall.
Roligast av allt var ju så klart att träffa Vilgot. Han är så  himla snäll, söt och mysig. Fick ha honom hos mig rätt länge igår :) Vilket jag alltid uppskattar. Var dock inte lika mysigt när han spydde ner hela mig, haha. Var kanske mitt eget fel. Busade kanske för mycket med honom för kort tid efter han ätit. Men jag älskar honom iaf, trots att han spyr på mig. Haha.
        

Idag söndag har jag inte gjort något som är värt att skriva om.
Ska lägga mig om en liten stund tror jag, eftersom det är praktik imorgon.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm tråkig var du som inte ville komma på efterfest..;)

Postat av: Kiina

Sa himla sot =)

haha ser verkligen fult ut att skriva utan prickar!

2009-03-09 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback