Stockholm & 40 års fest

Är fortfarande i Stockholm nu. Håller på att försöka vakna ordentligt. Gick och la oss vid halv 4 igår, så jag är fortfarande rätt trött fast jag varit vaken nästan 1 ½ h. Sandra är svintrött och vägrar vakna. Var tvungen att fråga om hon levde för en stund sen ;) Mamma och Mats har redan åkt tillbaka till Rissne. De ska städa klart i lokalen vi var i igår. Min morbror Mats har ju fyllt 40 år och nu igår hade han sin fest :) Var väldigt roligt. Inte så mycket killar för mig dock - alla var gay eller över 40, haha. Dansade ändå lite med min kusin Ulrika, men tyckte de var lite pinsamt bland annat eftersom jag inte var full. Hon åkte hem vid halv 23 kanske och då tog jag och Sandra över baren från mamma, så hon fick roa sig lite. Jewel va folket drack! Det tog slut det ena efter det andra och till slut fick vi blanda de äckligaste drinkar jag någonsin smakat. Fanns till slut bara Martini (brun och snuskig, påminde mig om alla häxblandningar!) kvar och istället för att ta en öl så hittade de på egna blandningar, haha.
Jo festen var rolig. God mat och alla var på bra humör, förutom i slutet när mamma blev så arg på Lena när hon blev så full. Lena blev iofs svinarg på mig innan av någon mongoanledning. Vodkan var slut och det var tydligen mitt fel eller någe, jag förstod ingenting. Men men.

Idag är det en annan dag och när Sandra börjar återvända till livet ska vi åka till Hammarbyhöjden och hälsa på Ulrika, Jonas och världens bästa Vilgot :) De skulle vara hemma vid 12 igen, så det är snart dags att börja göra sig iordning kanske...

Åkte ju hit till Stockholm redan i fredags så igår dag spenderade jag och Sandra på stan. Köpte en tröja och en väska på Monki, ett par jeansleggings (ja, jag  vet) på VeroModa och en jeanstunika på gina tricot. Gick även till RockZone och köpte en t-shirt till Lindha som hon hade bett oss om. Sandra shoppade också lite så klart :)

Ska nog ta mig i kragen och duscha nu iallafall..
Kommer nog lägga upp bilder från helgen på
bilddagboken ikväll eller imorgon. Beror på.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe, men än är jag gravid :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback