Sista dagen på första praktiken

Mm.. Nu har man alltså varit 3 veckor på Älvtomta hemsjukvård och haft praktik. Herregud va fort det gått. Känns om jag varit där en vecka eller så. Fick sluta halv 12 idag - sköönt! Och så fick jag göra ett hembesök helt själv. Det var kul :) Var förstås en patient som jag träffat några gånger. Annars kan de ju kanske bli (förhoppningsvis) misstänksamma om jag skulle komma själv. Var inget dramatiskt jag skulle göra utan bara en såromläggning och comprilanelindning. Var som sagt kul iaf, kände mig rätt duktigt ;) haha.

På tal om någe helt annat så har jag äntligen ringt till Boxer och frågat lite om varför mina SVT-kanaler inte fungerat. Han berättade hur jag skulle göra. Var ju hur enkelt som helst (men nej, det var inte bara att ta ut kortet och damma av lite som det annars brukar vara). Blir bara så trött på mig själv att jag inte ringt tidigare...

Idga ska jag till Stockholm :) Så jag tänkte gå och packa och äta lite lunch nu.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback