Positiv överraskning!

Ja, det var det verkligen :D Fick min lönespec. idag. Trodde att jag skulle få en lön på ungefär 4000:- men istället var den på nästan 7500:- Lycka!

Hade VFU idag med. Var sista dagen på första veckan. Fort har det gått. Fick göra lite mer idag kändes det som iaf. Var på ett informationsmöte/seminarium om Klåda (vilket var jättebra eftersom jag är så dålig på det), KAD-sättning som jag äntligen fick göra själv. Min handledare frågade om hon skulle sätta så jag kunde se, men jag sa att jag ville sätta själv och det gick hur bra som helst :) Sen fick jag ta en egen patient. Var en vanlig blodtryckskontroll, men sen mådde patienten inge bra, hade tryckkänsla över bröstet och blev anfådd vid promenader så jag fick hämta min handledare iaf. Ja, så gjorde jag lite andra saker också t ex EKG, såromläggnig m.m.

Jag har även kommit på att underläkaren är väldigt söt ;) Måste nog forska lite i det där känner jag. HAHA. Vet inte om han verkligen är söt eller om det bara är någe jag fått för mig för att han är den enda unga personen där. Vet dock inte hur ung/gammal han är, men iaf.

The big bang theory och Criminal minds ikväll - yees!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Karro

Hehe Madde, jag tyckte AT läkaren var lite söt, för jag antar att det var han jag såg i korridorren då jag var där en snabbis :)

2009-03-31 @ 15:16:52
Postat av: Madde

Haha aa det är nog han ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback