Pirates of the Caribbean 4!?

  


Såg att de ska göra en fjärde Pirates of the Caribbean film! Yees! Säger jag då. Älskar Pirates of the Caribbean filmerna och Johnny Depp. Jag har förstått det så att filmen ska handla om Jack Sparrows resa efter "Ungdomens källa". Om jag inte minns fel så ser man på Pirates of the Caribbean: At world´s end, i slutet att kartan också leder till "Ungdomens källa" och att Jack vill dit.

Rykterna säger att filmen kommer år 2011, så det är ett bra tag dit. Rykterna säger också att Zac Efron ska medverka i filmen. Vad hans roll blir vet jag inte. Det ryktas även om att Robert Pattinson ska medverka i filmen efter att Russell Brand "snackat skit" om The Jonas Brothers. Öh? Iallafall. Tanken är att Robert Pattinson då skulle spela Jack Sparrows lillebror. Samtidigt finns det andra rykten som tvärtom säger att Robert Pattinson inte alls ska vara med i filmen. Så man vet ju inte vad som är sant och inte.

Andra rykten är att Orlando Bloom och Keira Knightley ej ska medverka i filmen. Dock finns det rykten som säger att Keira Knightley visst ska vara med i filmen. Så som sagt har man ingen aning om vad som är sant och inte. Men det spelar ju ingen roll. Det ändå som har betydelse är att det verkar bli en fjärde Pirates of the Caribbean film! Lycka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vart får du tag i allt?



Förresten, jag har inte hittat något nytt gg? 17 är det senaste avsnittet!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback