Mitt 2008 i (några) bilder - del 3

Jag insåg att jag inte hade gjort sista delen av "Mitt 2008 i (några) bilder. Så eftersom jag inte har någe annat roligt att skriva om så får det bli dags för den sista delen nu.

September:
Jag började mitt sista år på Universitetet (sjuksköterska).
Jag var på Previa och fick min sista vaccinationspruta för Hepatit B, så nu är jag skyddad tills jag blir 41 år.
Jag, Julia, Kiina, Sanna, Ida och Rebecka hade vinkväll hemma hos mig.
Var på fest hos Julia. Hennes kompis Linn var och hälsade på.

    
 
Jag tatuerade mig.
Emma hade 21 års fest.
Jag var på Coldplay i Globen med Louise och Julia.

   
   


Oktober:
Vilgot föddes. Ulrika och Jonas son. Mitt kusinbarn. Världens sötaste.
Vi (jag & Kiina) började med vår C-uppsats.
Ulrika och Vilgot var i Örebro och hälsade på. Första gången jag träffade Vilgot.

   

Jag och Jossan hade en egen liten fest innan vi gick till Klaras.
Jag färgade håret rött.
Jag operade min vänstra stortå för nageltrång (operade ju höger i mars).
Träffade Vilgot igen.

   

Var på en jätterolig Halloween fest. Jossan var med. Sandra, Filip m.m. var med och sen massa från klassen och några som Julia känner och deras kompisar. Var i Tybble och sen gick några (inkl. mig) till Kåren.

   
   
 


November:
Åt kinamat hemma hos Lisa med henne och Sofia. Sen var vi på fest i Karl Johan skolan.
Var på bio och Madagascar 2 med Sofia och Lisa.
Första snön föll (?)
Första i Advent.
m.m.

   

December:
Julia hade fest för att hennes kompis Ida var och hälsade på.
Var på Oriflames julmöte hos mormor.
Såg O, Helga Natt med Julia på Stortorget.
Var på Lusse-fika hos Sanna och Fabian.
Hade julklappsbyte med Kiina, Rebecka, Julia, Maria, Ida och Sanna.

   

Jag och Sandra åkte till Stockholm för att hälsa på vår morbror Mats och julshoppa lite, både till oss själva och julklappar.

   
 

Julafton firades hemma hos min faster Marie tillsammans med pappas släkt.
Firade jul med mamma och hennes släkt på juldagen hemma hos mormor & morfar.
Annandag jul återhämtade jag mig från min korta influensa period som började vid.3-4 på juldagsmorgonen.
Dagen efter var det kalkonmiddag hos mormor & morfar. Ulrika, Jonas och Vilgot kom då.


Jag var på stan med Ulrika och Vilgot. Fikade sedan hos mormor och morfar.
Nyår firades med vänner. Lisa och Sofia stod för festen på Mats jobb. Segersten kom och gjorde sig iordning och började festen hemma hos mig. Väldigt roligt slut på året! :D

   
   
   



Det får bli alla bilder jag tänkte beskriva mitt 2008 med.
Tog ett tag, men nu är det klart. Bättre sent än aldrig ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback