Mars

Nu månad idag och jag ska jobba. Boooring. Fick iaf sova lite längre idag. Tänkte faktiskt äta frukost nu, haha.. Är ju egentligen lunchdags.
Igår jobbade jag också. En delad tur. Det är verkligen irriterande. Man åkter hem i 3 h (egentligen 2 ungefär) innan man måste åka tillbaka igen. Vi pratade om patientsäkerhet och lite om smittspridning i torsdags i skolan. Och då sa jag att Rosenlund hade klarat som (vad jag visste) från Vinterkräksjukan. Och bara för det hade de fått det på 3:an nu och så var det misstänkt influensa nere på 1:an och där fick jag jobba igår. Men jag tror inte att det var så. Brukaren hade tydligen haft diarré på kvällen innan. Det kan man ju ha iaf. Men man ska ju vara försiktig. Vi blev instängda, haha. Kändes helt sinnesjukt. Men som sagt var det säkert falskt alarm, så jag kommer förhoppningsvis inte att bli sjuk.
Det var rätt lungt på jobbet mot kvällen så jag kunde se nästan alla låtarna från början till slut på Melodifestivalen. Händer sällan. Så det var ju bra :)

I fredags var jag ju och fikade med Johanna. Det var trevligt :) Vi hann prata om en hel del. T ex hur Daniel friade till henne. Värsta mysigt var det :) Och så fick jag sa klänningen. Men vi pratade så klart om andra saker också.. Bland annat det gammla vanliga "Vad gör resten av klassen".
Jag fick ett sms av Ulrika som skrev att Vilgot var hemma hos mormor och morfar och då var jag bara tvungen att åka dit en stund. Hela Vilgot sken upp när han såg mig. Gosingen <3
Stannade ungefär en timme, för jag skulle träffa Lisa, Amanda och Emma på stan vid fyra. Vi gick på stan en stund. Kändes som om alla shoppa jättemkt och jag köpte bara papper till skrivaren och Ljudet av ditt hjärta som jag förmodligen kommer behöva lämna tillbaka. Kommer vara fattig denna månad med :(

Emma och Lisa åkte och tittade på Footloose med sin familj och Amanda följde med mig hem :) Vi åt tacos, tittade på Let´s dance (så sämst), pratade om massa olika serier (har Piratebay lagt ner nu?) och spelade GuitarHero. Det var kul :) Amanda fick typ en liten allergisk reaktion. Hon frågade om jag hade några djur, men det har jag ju inte så det måste bara ha varit för dammigt, haha..

        


Nu ska jag skriva en inlärningsplan till VFUn imorgon. Suck, jag vet inte vad jag ska skriva :(
Ska även åka till jobbet om en halv timme :(
Jaja.. Ha en bra söndag :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej absolut inte. Men pilotkillarna.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback