Marieberg

"Jag ser det snöar. Jag ser det snöar. Det var ju färfärligt! Buhu..."



Idag har jag varit på Marieberg med
Lisa och gjort av med hela min lön. Ne kanske inte, men nästan. Köpte en klänning, en tunika och ett tublinne på ginatricot, en väska på VILA, hårfärg från Kicks (så nu ska jag förhoppningsvis ha en färg på håret), solglasögon på Lindex, olj-hållare (vet inte vad det heter) och ett påskägg på Lagerhause och lite saker från Apoteket. Vi åt lunch på Bellini med Emma :) Och sen kom mamma upp och vi gick till Index m.m tilsammans. Sen körde vi hem Lisa och åkte till Willys så jag kunde storhandla. Gick på typ 850kr, men nu har jag mat hemma igen iallafall.

Trött är jag idag eftersom jag, trots att jag var ledig, vaknade kvart över 6 då jag brukar gå upp numera. Irriterande. Vaknade sen igen redan kl.6.45. Men sen sov jag tills Emma sms:a mig kl.8. Suck. Hon tyckte så klart att det var bra gjort av henne, eftersom hon hade väckt Lisa också. Vet inte om jag håller med, men, hehe..

Nu ska jag slappa lite och sen äta någe innan jag ska hem till Sanna på ost och vinkväll :)
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback