IKEA, Skopunkten och Jossan

Det har varit bra hela veckan på jobbet. Jag har iofs bara gått med barnsköterskorna så vi får se hur det känns efter nästa vecka :) Nervös!

Igår var det introduktionsdag med hela området kirurgi. Vi (jag, Malin och Sanna) hade varit på samma information förra året så det var massa upprepningar, men lite var bra att repitera. Fick fika, lunch och betalt för dagen så det gjorde var ju bra :)

Vi slutade kl.15 och då åkte jag med mamma till IKEA där jag köpte skolådor m.m. och lite skålar och annat tjaffs. Sen gick vi till Skopunkten och det blev 4 par nya skor för min del. Mamma köpte två par till sig :) Sen blev det massa handlat på Willys också. Så nu är jag pank. Ne inte riktigt, men skulle kunna vara.

   
Rensade skorna (och massa kläder) idag.
Räknade att jag hade 59 par skor och då har jag slängt 6 par.
Visst blev det bra? :)


Igår kväll kom Jossan hem till mig :D Hon fick för sig att hon skulle komma och bo hos mig, och det fick hon ju såklart. Vi åt tacos och tittade på Smala Sussie. Haha den är så himla rolig. Hade glömt bort slutet..

Imorse så kom min pennficka och namnskylt jag beställt från Everand. Jag fixade även lite med blommorna jag fick av Emma, Linda och Marie på examen, för rosen hade vissnat. Blev rätt fint :)

   
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback