Första dagen på jobbet


Idag var det första dagen på jobbet och jag fick ha på mig min fina brosch och nya namnskylten. Kändes lite konstigt att sätta på sig dem...

Dagen gick rätt fort. Jag har bara varit på avdelningen en gång (förutom när jag låg inne för appendicit, vilket jag har 0 minne av) så dagen gick mest ut på att jag skulle lära känna avdelningen lite. Gick med en barnsköterska och det ska jag även göra de kommande 2 dagarna också. Så jag har inte känt av sjuksköterske jobbet på avdelningen än. Så än så länge känns det lungt. Har ingen panik eller ångest som jag hade igår. Får se nästa vecka hur jag mår då, haha..

Kiina tipsade mig om en sida där man kunde beställa lite namnskyltar m.m. Jag beställde en lila pennficka och en lila/vit namnskylt med militärklämma. Lila är ju min favoritfärg efter rosa och jag kände att jag ville ha någe som kunde spegla min personlighet mera än bara mina rosa skor :)

Imorgon hoppas jag på lite mer patientkontakt :)
XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jo, tack, det går bra på jobbet=) Men känner mig ju fortfarande som en student..men det ska nog ordna sig=) Vi får se till att ses snart, är ledig på torsdag! =) Hoppas det går bra för dig med!! Puss

Postat av: Julia

Hej! Karro sa att du hade uppe en bild på oss alla när vi satt på trappen här på bloggen, är jag blind eller ligger den inte här? Puss

2009-06-10 @ 16:36:49
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback