Vänder inte vädret snart får vi åka båt till jobben

Jag förstår inte varför det måste regna så mycket. Något är väldigt fel på vårat klimat. Men det visste vi väl redan?! Tycker att det är sjukt att man kan gå från 30 till 12 grader på en natt liksom.

Iallafall.

I helgen har jag jobbat. Dvs. lördagkväll och idag. Det har varit rätt lungt. Nu nör jag gick hem hade jag bara ett barn kvar. Rätt skönt. Helgen har gått relativt fort också. Ska jobba imorgon och tisdag också, sen är jag ledig på onsdag.

Hmm. Vad ska jag skriva mer?
Har skickat in ansökan om medlemskap till AEA och Vårdförbundet (ändringasanmälan bara, men iaf). Kände att det var dags att gå med i en a-kassa. Bättre sent än aldrig, eller hur?

För tråkigt inlägg, men så är det.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback