Tips: Gör en fotobok

Jag läste ett blogginlägg om Fujifilms fotobok. Jag blev nyfiken på vad det kunde vara för något och gick in på www.fujidirekt.se/fotobok. Det verkar jättebra och jag blev genast sugen på att göra en. Varför? Ja varför inte? Förut la man alla sina bilder i olika fotoalbum men nu har vi dem ju på datorn eller på skiva. Jag tycker att det är roligare att ha en bok man kan bläddra i. De försvinner inte heller lika lätt som skivor och desstuom kan man ha dem framme i t ex bokhyllan eftersom de är fina att titta på.

Man lägger in bilder de bilder man vill ha ev. vissa effekter och text. Sen får man välja om det ska vara hårt eller mjukt omslag. Blir alltså som en riktig bok. När man är klar skickar man in fotoboken till Fujidirekt och efter två veckor får man hem den i brevlådan. Bra va? :)


Min tanke är att jag ska göra den finaste fotobok jag kan och tillägna den till min älskade Eila. Man kan ha vilket tema som helst. Behöver inte ens vara ett tema.


Intresserad? Gå in på www.fujidirekt.se/fotobok eller http://www.fujifilm-fotobok.se/ för mer information.


Kommentarer
Postat av: jos

hehe.. låter som en reklam annons, vad kostar det madde ??

2009-07-30 @ 00:17:50
Postat av: Madde

Haha jag får en gratis fotobok :)

Postat av: sofia

Jag har gjort en fuji fotobok! Från NZ! Asbra, gör en du med:D

2009-08-27 @ 14:33:35
URL: http://sofulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback