Jag har bara regn hos mig

Imorse frös jag faktiskt när jag vaknade. Det har ju varit så pass varmt hela veckan att jag tagit ur täcket och bara sovit med lakan, men imorse vare kallt. Skönt att inte vakna svettig iallafall. Hoppas bara att det inte regnar när jag ska cykla till jobbet vid kl.14.

Igår var jag  bara hemma och slappade. Läste ut Stieg Larssons Män som hatar kvinnor och kurerade mig kan man säga. Har kännt mig dålig sen i fredags men nu känner jag mig lite bättre :) 

I lördags var jag som jag redan nämnt på stan och åt lunch med Ulrika, Vilgot och Lena. Vi åt på Rosalies. Chicken Alfredo :) Så himla gott! Sen gick vi en svänga på stan. Jag köpte 2 CD-skivor och Ebba Grön boxen, men även en grillhink :) Ulrika köpte också några skivor och Lena köpte en klocka, ett piano till Vilgot och även hon en hinkgrill, hehe. Efter rundan på stan gick vi hem till mormor och morfar för att sitta ute och fika. Men då började det ju åska så hemskt så vi gick in och fikade istället. 

Ulrika, Vilgot och Lena kilade iväg (Ullis till sin farmor och Lena hem) medan jag stannade kvar hos mormor och morfar. Var bara några timmar kvar tills jag skulle komma tillbaka och äta grillat. Det var super gott :) Mamma, Eila och Lena var också med och åt.

   
   


Inte så roligt inlägg idag kanske, men nu ska jag kila ner till tvättstugan.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback