Helgen = Tung arbetsbelastning

... Eller inte!

Jag har jobbat hela helgen och det har aldrig varit så lugnt som det var nu. I går (måndag) var det också för lugnt med mina patienter, så jag hjälpte Sanna och Karin men de hade också lugnt så de ville ju göra sina saker. Fick iaf hjälpa Sanna att ta en kap.gas och då måste man gå till 35:an och analysera så då hade jag lite att göra :) Går väldigt fort, men ändå.

I söndags under ett tag var det 1 patient på 5 personal. Sjukt! Vi fördrev tiden med att spela quiz på
Vetgirig.nu. Jättekul :) Men lite långtråkigt också. Fick iaf in en bukobs under kvällen så då blev jag sysselsatt :)

Annars i lördags eftermiddag hjälpte jag Lena med Vilgot. Hon var barnvakt fredag-söndag morgon och ville ha lite avlastning på lördagen. Typ. Hon tackade mig iaf flera gånger att jag ville komma och hjälpa till men jag älskar ju Vilgot och tycker att det är superkul att ha honom så jag blev bara glad :)
De var i Stadsparken när jag slutade och sen gick vi hem till Lena. Köpte med oss sushi från EWS, åt och tittade på Harry Potter 5 på kvällen när Vilgot somna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback