Trött och slö

Är fortfarande jättetrött och slö. Försov mig t.o.m. imorse. Inte bra. Var i skolan och pluggade till seminariuefallen med Kiina och Sanna. Vi gjorde (typ klart) två fall och sen åt vi lunch på Rosalie´s Deli. Alla tog Chicken Alfredo. Så himla gott. De var ltite snåla med kyckling till mig om man jämförde, men blev ju proppmätt iaf :) 

Hade planerat att gå på danspasset. Gjorde itne det. Ångrar mig som fan. Tror att jag kunnat ha rensat huvudet. Men hostade typ konstant och mådde pissilla typ 30 min innan jag skulle åka. Dessutom har jag fortfarande ont i halsen, men inten feber dock. Så jag kände verkligen inte för att ta mig ut i kylan, svettas i en timme och sen cykla i kylan igen. Usch. Men som sagt jag ångrar mig.

Bokade tågbiljetter till Linköping idag. Ska hälsa på Jossan i helgen. Blir en kortvisit. Lördag til söndag. Men det kommer nog bli askul :) Ska se hennes nya lägenhet och sen så har jag inte varit där på ett år så det är dags nu.

Jag tänkte att jag ska sy fast en knapp som trillat av en kofta, fixa mina naglar och sen gå och lägga mig. Kommer nog somna på en gång. Kan vara skönt att lägga sig tidigt för en gång skull, ska ju trots allt upp tidigt imorgon.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback