Söndag

Blev ingen Klaras med Lisa och co i fredags. Lika skönt det :) Igår frågade Micke om jag ville följa med honom och några andra kompisar som jag inte hade en aning om vilka det var, till Klaras. JA! Sa jag först och var lite småtaggad. Men sen tog jag mitt förnuft till fånga, eller så blev jag bara slö. Jag stannade iallafall hemma. Hade varit hemma hos mamma på dagen och fixat lite, så jag kollade lite på serier när jag kom hem istället. Är typ det bästa jag vet - att sitta hemma i soffan med varm choklad och titta på serier.. Helt massa olika :)

I och med att det inte blev någon Klaras i fredags så hann jag börja plugga lite. Stod inte så mycket om feberkramper i boken Barnmedicin så jag började även lite smått på "Övergrepp mot äldre"-fallet också. Kom väl inte så långt, men det är tanken att jag ska fortsätta nu. Kom på att det kanske står om feberkramper i några böcker vi haft till andra kurser. Samtidigt som jag ska plugga idag så ska jag ara a´jour ifall Emma behöver mig ;)

Så jag ska nog sätta på mig kläder så jag bara kan sticka ifall hon ringer, hehe.
Ikväll blir det förfest hos Lisa och sen Björnstugan och jag när nästan hundra på att det blir så :P

XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Madde du är en riktig kompis...;) Har lite dåligt samvete att jag inte ringde och befriade dig från din jour..:P

Puss o kram!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback