Sjuk

Usch jag har blivit sjuk. Tung i huvudet, känner mig varm, trött och har ont i halsen. Dvs. jag orkar inte koncentrera mig på att plugga. Inte så bra eftersom jag ska träffa Kiina och Sanna imorgon. Men jag ska väl ta ett par alvedon och göra mitt bästa för at få dit några fler rader.

Var på Björnstugan igår (och nej, det är inte bakis jag är!). Sov jättedåligt i natt för att jag inte kunde andas. När ska jag ta mig i kragen och göra en allergiundersökning så jag kan få lite ventoline? Känner jag mig rätt så kommer det typ aldrig bli av. Inte förrän jag får åka till akuten pga. andnöd.
Men jag hade kul igår iallafall. Var hemma hos Lisa på förfest, sen gick vi (jag, Lisa, Frida, Anna, Ursula, Jenny och Filippa) till Njuta och drinkade lite. Sen gick vi till Bjrönstungan. Sandra kom också dit efter en stund. Hehe blev helt chockad när jag såg henne men glad förstås :)

Känner inte för att gå upp tidigt imorgon, men jag får väl bara ta mig i kragen och göra det..
På onsdag efter skolan ska jag på intervju. Tror att jag är glad. Eller det är klart att jag är glad. Det är för ett ssk-jobb på avd.85, Onkologen. Är ju bara det att jag egentligen vill jobba på avd.23, Kvinnokliniken. Men vi får se hur det går. Man får ju inte vara för kräsen heller, eller hur?

XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback