Mitt 2008 i (några) bilder - del 1

Januari:
Jag åkte och hälsade på Jossan i Linköping. Tråkigt nog hade jag en omtenta när jag kom hem så jag var tvungen att plugga en del - gick bra på omtentan, fick mitt första VG ;)
Det första vi gjorde var att shoppa skor. Jossan köpte ett par och jag hela 3 par, varav ett jag aldrig använt mer än 1 h typ.
Andra dagen var Jossan i skolan först så jag kunde plugga, men på kvällen var det förfest hos Micke och sen Platå :) Var riktigt kul :)

       


Vi firade Sannas och Kiinas födelsedagar på Relaxen på Gustavsvik.
Jag fick även den första vaccin sprutan mot Hepatit B, gratis av skolan.

Februari:
Jag var med Lisa och Julia till Club700 för att se bland annat Christian Kjellvander och Neverstore. Det var dags för Millencollin priset att delas ut.

       


Jag köpte klänningen som kom att bli min favorit hela året på Åhléns.
Vi började med de roliga momenten på KTC undervisningen.
Jag började min VFU på Ortopeden i Lindesberg.

     


Mars:
Min moster fyller 50 år.
Jag såg melodifestivalsfinalen med Lisa, Karin och Linnea och vi blev jätteglada när Charlotte vann :D
Jag köpte massa skor (som jag fortfarande älskar) på Skopunkten.

     


Jag hade fest och min micro (efter ett påhitt av mig och Emma) blev överhettad och slutade att fungera.

       


Jag firade påskafton med påskbord hemma hos mormor och morfar, förfest hos Emma och sen Klaras. Vilket enligt mig var ett väldigt bra sätt att fira påsk på :)

     


Jag operarades för  nageltrång på höger fot.
Jag var på Micke Suvanders (Jossans pappas) 50 års fest.
Jag fick veta att jag fått sommarjobb på Förlossningen på USÖ.

     


April:
Jag var på Risbergskas vårkonsert eftersom min lillasyster medverkade.
Jag fyllde 21 år.
Jag fick äntligen min sminklåda.

     


Jag hade så klart födelsedagsfest för mina kompisar.
Har för mig att det var kul ;)

             



Då var Mitt 2008 i (några) bilder - del 1 slut.
Men så småningom kommer det att bli en del 2 och del 3 också.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt.. Köpte den för inte så länge sen och har nu blivit min favorit.. :)



Kul med bilder från året.. Shit vad långt hår du hade..:) Så fin så..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback