Mitt 2008 i (några) bilder - del 2

Maj:
Jag klippte mig.
Var hundvakt åt min älskling Eila.
Jag och Julia var på Helens 25 års fest och sedan på Skånkenationen och dansade på borden.




Sandra och jag var i Stockholm och The Studio, där vi blev sminkade och fotograferade.

     
     


Juni:
Min lillasyster Sandra tog studenten.

   
   


Jag var med Jossan i Leken två dagar när vi kom hem var vi på fest hemma hos Emma och sedan Frimis.

   
 


Jag började jobba på Förlossningen, USÖ. Roligaste jobb jag någonsin haft!
Jossan och jag tog en tripp till Stockholm med hennes pappa som skulle jobba.
På midsommarafton fick min gammelmormor Märta en stroke, så jag spenderade dagen med farmor på akuten och neurologen. Hon mådde dock lite bättre på kvällen så då åkte jag hem och firade midsommar med Emma och Jossan.

   
   



Juli:
Jag fick äntligen DVD:n My Chemical Romance - The Black Parade is Dead!
Grillade i Markbacken med Julia, Jocke, Rebecka, Mattias och Kiina.
Spelade minigolf med Sandra, Filip, Peter, Paresh och Dipesh.

   
   


Min gammelmormor Märta dog - R.I.P. :`(
Jag och Jossan åkte till Stockholm ett par dagar för en liten semester. Vi bodde hos min morbror, var uppe på stan och tog en drink, var på Gröna Lund och Ace med Micke och hans kompisar, var på stan och shoppade och hade filmmaraton. Skönt att komma iväg lite.
Mårten dog - R.I.P. :´(  Jävlar vad ledsen jag var (är). Lite mycket med två dödsfall samma månad...

   
   
 


Augusti:
Jag hade 2 förfester :)

   
 
   


Var på Märtas begravning :(
Jobbade sista passet på Förlossningen och började timvikariera på Rosenlund igen.
Jag klippte mig igen.
Var på Mårtens begravning :(

   


Då var Mitt 2008 i (några) bilder - del 2 slut.
Men så småningom kommer det att bli en del 3 också.


XOXO

Kommentarer
Postat av: Julia

Mm, det var varit lite av ett tungt år.. Jag hade SÅ roligt när vi dansade på bordet med Tysken på Skånenationen! Vilken kväll;) Kul med bilder! Nu ska jag nog sova.. PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback