Lilla Örebro, N.Kyrkogården, IKEA & Jossan

I onsdags efter skolan var jag, Kiina, Julia, Rebecka och Sanna på Lilla Örebro, där vi hade en mycket trevlig drink-kväll.. Blev två drinkar var och alla var nöjda med sina.. Jag köpte en Raspberrytini och en Päron split.. Det roliga var att den sista smakade mest annanas, men jag älskar typ annanas :) Smakade på Julias Margarita (tror jag att det var) och den tyckte jag verkligen inte om. Smakade som en tequila shot.. Blä ;) Men som sagt det var mycket trevligt :) 

         


I torsdags var vi lediga så då åkte jag, Sandra, mamma och Eila till Norra Kyrkogården för att tända ljus på vår gammelmorfar Axels grav.. Han skulle ha fyllt i onsdags, men då hann vi inte.
Mamma och Sandra åkte för att Sandra s-kulle övningsköra. Jag väntade där på att Sanna och Julia skulle hämta mig, för vi skulle till IKEA och Marieberg.. Köpte lite väggdekorationer och såklart ljus på IKEA.. Sanna köpte också en del ljus och Julia köpte glödlampor ;) hehe.. På Marieberg fyndade jag och Julia på Indiska :) Hämtade även ut min Mando Diao biljett (jag, Emma, Lisa och Louise ska ju se dem nu i april) :D Vid tre åkte vi för att hämta Fabian som slutade jobbet.. Följde med Julia hem för att lämna mina kuddar som jag köpte eftersom jag skulle gå på stan och så med Jossan och jag okrade inte släpa på dem då.. Efter stan så köpte vi med oss pizza hem och mousserande.. Mkt gott :) Blev en del flum vilket var himla kul :) Jossan sov kvar, vilket var bra för jag försov mig igår så hon skjussade mig till skolan så jag hann..

                               


Igår gjorde jag ingenting och har nog inte planerat att göra det idag heller.. Var lite sugen på att gå till Klaras, men verkar som om jag får gå själv då.. Vilket inte är så kul.. Kanske kan vara bra att vara hemma och spara lite pengar :)

XOXO

PS. Jag ska på Johannas bröllop :D

Kommentarer
Postat av: jos

haha.. posarn

2009-01-10 @ 20:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback