Johanna, jobb & The Hills

Nu ska vi se vad som hänt efter nyår.. Jossan kom hem till mig en liten studn i fredags. Hon berättade att hon träffat Johanna på jobbet och att hon hade en glad nyhet. Jag fick gissa vad det var och jag gissade på förlovning (trots att jag inte visste om hon hade pojkvän eller inte).. Var nästan rätt.. Hon ska gifta sig! I april. Det var inte dåligt.. Är så klart jätteglad för hennes skull. Och så är jag rätt så nyfiken på hennes fästman, eftersom jag inte har en aning om vem det är. Många lyckönskningar till dem iallafall :)

Jag och Jossan tog en tripp (åkte värsta omvägen) till Willys för jag behövde handla lite kylskåpsvaror. Jossans mamma var sjuk så Jossan köpte med lite mat hem till dem med. Så vi hann dessvärre inte umgås så mycket. 

Började skriva på mitt äckliga PM i fredags också. Skrev lite på det igår med och ska väl fortsätta att skriva idag en stund innan jag ska åka till Lisa och mysa med kinamat och film :) 

Blev inte så mkt skrivet på PM:et igår eftersom Silivia ringde och frågade om jag kunde jobba halva hennes pass (halva delad tur) eftersom hon inte alls mådde så bra. Så det gjorde jag ju. Jobbade kl.16.30 till 21.15. Fick gå tidigare för nattpersonalen var lite tidig, vilket var himla bra för min buss gick 21.17, nästan skulle jag få vänta 45 min på.  Fick veta att chefen helt plötsligt fått för sig massa nya dumma saker..

Jag har kommit på att The Hills nog är rätt bra iallafall, haha.. Har ju varit/är ju The Hills maraton på MTV. Man kan inte riktigt slita sig.. Skulle behöva plugga men vill nog hellre kolla The Hills :P
Så det är nog det jag ska fortsätta med en liten stund iallafall.. Har hela 2 dar till att skriva PM på så jag hinner nog.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Kiina

haha jag har ju sagt att the hills e as bra ;)

2009-01-04 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback