Brr!

Trots att det blir varmare ute så är det fortfarande svinkallt här inne.. Längtar som fan till våren.. Då är det rätt behagligt här hemma. På hösten och vintern är det kallt och på sommaren måste man gå naken för att inte svettas ihjäl. Men våren gillar jag :) Våren har alltid varit min favorit årstid, och då inte bara för att jag fyller år då :P Utan det är ju då ljuset och alla blommor börjar vakna till liv. Jag är så klart allergisk mot våren, förmodligen pollen och så, men det gör inget. Jag älskar den iallafall. Det är också därför jag blir så glad när alla vår och sommar kataloger dimper ner i brevlådan :)

Jag hade planerat att gå till ICA idag, men det blev inte så. Får nog ta och göra det imorgon istället..
Jag har faktiskt varit duktig idag och både ätit avregrynsgröt till frukost, inget godis och pluggat. Det ni, är inte varje dag jag lyckas göra alla tre sakerna. Det som saknas är väl träningen, men jag känner att jag börjar bli sjuk :(  Jag lyckades faktiskt skriva alla PM-frågor. Annars brukar det ju vara så att jag skriver några och sen gör tusen saker emellan och får sitta i sista sekunden med resten, hehe.

Om typ 20 min börjar reprisen på Top model 11 som jag ska se :) Ska passa på att göra lite mat innan det börjar.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback