Vinterland

Det är så himla fint ute nu. Känns som ett härligt vinterland. När det är såär så älskar jag snön. Helst vill jag åka till Ånnaboda och åka längdskidor (jag kan inte åka någe annat). Pulka är också bra, men det är jämt så mycket folk i backen och jag är faktiskt 22 år snart och vill inte riskera att köra på en 7 åring. Någon som vill åka till Ånnaboda med mig i veckan?
Jag har bestämt mig för att njuta av vintern nu när det är så fint. För innan man vet ordet av är det slask och äckligt igen och då förmodligen hela mars. Jag gillar inte mars. Fast samtidigt vill jag att februari ska ta slut så jag kan få lite pengar igen.. Är nästan luspank. Har inte vågat kolla hur mycket pengar jag har för jag är rädd att jag ska trilla ner och dö då.

I helgen blev det massa jobb. Lördag och södag dag. Har sovit i Lundby hela helgen. Skulle vara hundvakt åt Eila på lördagkväll, för mamma skulle jobba och Sandra skulle på fest. Men det blev ingen fest för Sandra. För mig gjorde det ju ingenting. Vi kollade på Melodifestivalen (skit att inte Marie gick vidare!!) och busade med Eila i snön.

Idag höll jag på att försova mig, vilket inte hade varit så  bra. För jag var på intervju på Barn- och ungdoms avdelningen 26 imorse kl.9. Har haft lite småotur idag på morgonen, för min hårfön började nästan brinna (så den ligger i fönstret och kyler ner sig, plus att kontakten är urdragen såklart) och när jag skulle borsta tänderna så var det nån idiot som stängt av vattnet. Panik. Kul att sitta med morgon andedräkt på en intervju liksom. Kom på att jag kunde borsta tänderna på sjukhuset, vilket jag var tvungen att göra. Nu har dock vattnet blivit påsatt igen, som tur är.

Tänkte att jag skulle äta lite frukost nu (eftersom jag inte hunnit det än), ev. plugga lite läkemedelsberäkning och sen kl.13 ska jag på en annan intervju. Tror att det är på Njurmedicin, men är inte säker för hon jag pratade med sa L-huset och njurmedicin ligger i M-huset. Så jag måste ringa och kolla vart det är jag egentligen ska.

   
Visst är det fint?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback