Sem-vecka & nu har jag sagt "ja"

Vi har en seminarium vecka denna vecka. Vi har som tur är redan avklarat 3 av 5 olika teman. De första punkterna är rätt intressant, men sen kommer alla etiska principer, lagar & föreskrifter och etiska dilemman (som ofta, nästan alltid, blir diskussionsfrågan) och det börjar bli rätt tjatigt för alla säger nästan samma sak och på alla teman. Suck. Men det är jättesvårt att komma på någe bra, så det kommer nog bli samma sak imorgon och på fredag.
Nästa vecka är det Katastrofmedicin och det ska förhoppningsvis bli kul :)

Idag fick jag svar från avd. 26 :D Först ringde hon under seminariumet så jag kunde inte svara, men hon lämnade meddelande så jag ringde upp, men hon svarade inte, så jag lämnade meddelande, hehe. Och sen nu ikväll kl.18 (undar hur länge hon egentligen jobbar) och erbjöd mig jobbet. Yes yes yes! Tackade så klart ja, för det var ju detta jobb som jag helst ville ha av alla de 4 intervjuer jag var på.
Så imorgon måste jag ringa och tacka nej till 93:an. Känns lite dumt, men aa.
 
Nu håller jag på och skriver "rent" det vi la till till fallen idag. Sen ska jag äta lite och titta på nya Heroes :D
XOXO


Kommentarer
Postat av: jos

vilken var avd. 26 nu då ? =) Grattis =)

2009-02-18 @ 18:58:29
Postat av: jos

vilken var avd. 26 nu då ? =) Grattis =)

2009-02-18 @ 18:58:50
Postat av: Emma

Oh yes.. Grattis!!

Postat av: Julia

Congrats Madde=) Du kommer äga stället=) PUSS

2009-02-18 @ 23:03:15
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!! Hoppas nu att det är lika kul som du tror =))

2009-02-20 @ 10:44:41
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback