Rubrik?

Kom inte på någon bra rubrik idag...

Igår var jag på Campusmässan och kollade lite. Fanns väl inte så mkt. Inte vad jag såg iallafall. Men jag fick en mailadress dit jag kunde maila mitt CV m.m. och mina intresseområden till så skulle hon maila vidare till de olika avdelningarna. Jag tycker ju att det är jättesvårt att hitta avdelningschefernas telefonnr eller mailadress, så om det här fungerar så är det ju jättebra :)

Tidigare igår så hade jag ringt och talat in på 26:ans avdelningschefs telefonsvarare (för andra gången) och igår när jag satt och tittade på nya Heroes (spännande som vanligt!) så ringde hon upp :) Ska på intervju på måndag :D Så nu känns det lite bättre igen. Blir så stressad när jag hör alla andra som ska på intervjuer eller som redan fått jobb.

Var även på danspasset på F&S igår. Kom redan innan de hade släppt biljetterna (haha låter som typ en konsert eller någe). Fast det var tur att jag var där i tid, för det var en aslång kö. Råkade tränga in min efter halva kön (såg inte att den böjde på sig och det var ingen som sa till mig så när jag märkte det såg jag ingen anledning till att flytta på mig). Passet var iaf lika kul som sist :) Hängde med lite bättre igår också :)

Idag funderar jag på att gå runt i min morgonrock hela dagen. Känns som en bra idé tycker jag :) Har ändå bara tänkt att plugga. Ska skriva klart fallet till på fredag och träna lite läkemedelsberäkning. Läkemedelstentan är ju nästa vecka - suck. Tänkte att jag ska lyssna på Spotify när jag pluggar :) Fick en inbjudan av Louise igår :) Har velat ha det aslänge nu, så tack Louise! hehe :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: ~Nina~

Som det här t.ex



1. För vilka av följande värden på X stämmer olikheten x(upphöjt till 2)+ x > 2 ?

a) x=-1 b) x=-2 c) x=-5



2. Hur mycket är 20y + 40x om man vet att 10x + 5y = 7 ?



Tack för hjälpen!!

Postat av: Emma

Omme Madde då kan ju jag få din inbjudan till Spotify???? ;))

2009-02-05 @ 10:04:45
URL: http://emmajae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback