Katastrofmedicin

Visst låter det kul?
Trodde att den här veckan skulle vara väldigt intressant och trots de långa dagarna flyta på bra. Men efter idag är jag tveksam. Det enda positiva är att det inte finns någon slags examinationsuppgift. Det jobbiga är att de tar närvaron på varje föreläsning eftersom det är obligatorisk närvaro för att bli godkänd på kursen.
Imorgon är ju en annan dag så  jag hoppas att det blir roligare då :)

Imorse mådde jag pissilla.. Usch var som att bakfyllan kom idag istället för igår. Var inte direkt gott med frukost. Men när jag tvingade i min frukosten så tittade jag på Vakna med The Voice! Och det var lite kul faktiskt. Han Jacob hade varit och kört stand up i lördagskväll och då var det ett band med som skulle spela. Jacob gick runt och hälsade på alla sen när han hälsade på basisten fick han som svar att han hette Spider-Man (läs: Spiderman) och han svarade tillbaka att han hette Hulken. Moget tänkte man ju då. Men sen efter showen så frågade Jacob basisten igen och då sa han fortfarande att hans namn var Spider-Man och eftersom Jacob inte ville tro på honom visade han upp sitt legg där det stod att han hette Spider-Man Johansson.. Haha så jävla sjukt. Vi skrattade rätt mycket om det i skolan idag :) Vi var rätt trötta iofs.. Rebecka drog massa skämt om en TV-serie som jag inte kommer ihåg vad den hette. Alla hade ju sett den så de stämnde in med nya skämt. Lät så himla kul att jag inte kunde låta bli att skratta jag med, haha :)

Nu ska jag maila til min handledare som jag ska ha på VFU:n inom hemsjukvården.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback