God morgon!

Eller det kanske är mer God förmiddag, eftersom klockan är över 11 redan.
Gick upp vid halv tio idag. Tycker att det var duktigt för jag börjar inte skolan förrän kl.13. Har Pluggat lite till seminariumet som vi har idag. Är ju lite som en redovisning, så man måste vara förberedd.. Har inte hunnit läsa någe till det i helgen eftersom jag jobbat hela helgen. Känns typ som om jag jobbade i 2 dygn. Blir ju så när man jobbar kväll börjar tidigt jobbar delad och börjar tidigt. När man kommer hem så sover man för klockan snart kommer vara dags att åka till jobbet igen. Var lite jobbigt i söndags morse. Fick åka med buss 11. Det är 11:an som går föri här supertidigt på morgonen och de sista bussarna på kvällen/natten. Så det var lit epsykologiskt jobbigt att veta att min vanliga buss inte "vaknat" än. men den 25:e mars då kommer lönen och då kommer det vara värt besväret :)

Inger hade lagt ut facit till läkemedelberäkningstentan i torsdagskväll. Svaret på 4b var 0,45 mg/ml. Och jävlar vilket liv det blev. Inger hade nämligen skrivit fel. Svaret skulle vara 4,5 mg/ml och nu sista jag tittade så hade hon ändrat. Vilket betyder mina damer och herrar att det var jag som hade rätt ;) Alla andra tal var också rätt så jag behöver inte skriva någon omtenta :D Så jävla skönt!

Ska föna håret nu så att det inte blir stressigt och jag missar bussen trots att gick upp i god tid imorse.
XOXO

PS: gossip girl och One tree hill har uppehåll till 9 mars :(

Kommentarer
Postat av: Julia

GRATTIS!!! ;D You and me, Madde=) Hur går det med jobben, vilket ska du tacka ja till? Nyfiken=) Puss

Postat av: Emma

Vad kul att det gick bra på tentan.. Duktig du är.. Puss

2009-02-16 @ 19:48:33
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback