Till Stansted och tillbaka

Började med att jag missade bussen hemifrån så jag fick ta en senare vilket reulterade i att jag fick springa till tåget. Men jag hann! Hann typ sätta mig ner och börja försöka andas normalt innan tåget började rulla. Åkte till Bålsta stn där jag böt till en buss som tog mig till Stockholm-Arlanda terminal 5. Hittade inne på Arlanda utan problem :) Var så klart nervös eftersom jag aldrig flygit själv förut.

   
                           

Iallafall så landade jag kl.13.30 i Köpenhamn och fick gå aslångt för att komma till rätt Gate, men det gick bra. hade fruktanstvärt ont i öronen/huvudet så jag bävade inför nästa flygresa. Gick så klart inte att uindvika den och kl.16 ungefär (engelsk tid) landade jag i London Heathrow. Stod en taxichafför och väntade på mig med en skylt som löd: Eva Madeleine Svensson. Haha kändes lite som på film. Det hade kommit en till tjej med samma flyg som också skulle till intervjun så jag pratade med henne under taxiresan till Stansted. Tog ungeär 1 h.

Kom iallafall fram utan problem. Om man bortser från öronen då. Träffade Katarina i lobbyn, och hon såg väl ut som jag hade förställt mig men ändå inte. Blond var hon iaf och det var de jag hade trott att hon skulle vara :) Lika trevlig och glad i verkligenheten också. Fick en t.o.m. en kram när jag åkte hem sen.

Checkade in och gick sedan upp till rummet (asskön säng) och började förbereda mig lite. Sen gick jag ner till Katarina och gick igenom allt. Kändes rätt okej då. Senare på kvällen var jag ashugrig eftersom jag bara ätit en smörgås under hela dagen typ, så jag satte mig med Katarina och åt en nachostallrik, klockan var rätt mkt så jag ville inte äta för mkt.

     

Julia kom fram till slut :) Pratade lite med henne och sen gick hon ner till Katarina och precis när jag gått och lagt mig så kom hon upp :) Åt frukost gjorde vi tillsammans också (mkt gott) men annars hann vi inte umgås så mkt. Var lite synd.

Efter frukosten (igår) så gjorde jag mig iordning och försökte förberda mig ytterliggare. Kl.9 träffade vi Matthew och Kevin, samt alla kontaktpersoner. De hade en presenation om UKSH och så fick vi sitta kvar, fylla i lite papper och så medans vi väntade på våran tur att intervjuas.

                 

Nervöst som fan var det. Jag var även nervös under hela intervjuen och fortfarande även efteråt. Som jag skrev tidigare så gick det väl inte som jag tänkt. Allt jag hade förbrett blåste bort ur huvudet på mig. Så vi får se hur det gick. Förhoppningsvis gick det bättre än jag tror för jag vill verkligen ha jobbet. Kommer bli asledsen om jag inte får det.

Jag var klar med intervjun vid 11-12 tiden och då gick jag till Stansted flygplats, eftersom man var tvungen att checka ut från hotellet senast kl.11. Var lite utomhus för att få luft, men hittade inga bänkar som inte var invaderande av rökning, så jag gick in och åt en smörgås istället. Var lite tråkigt, men sen fick jag iallafall gå in till Taxfreen och allt de där. Så då ppiggade jag till lite, men det blev en del långa timmar fram till kl.17.10 då man kunde börja boarda.

Flygresan hem var jävulsk vad gäller huvudet och jag började gråta en svätt när vi började flyga lägre. Mamma och Carro kom iallafall och hämtade mig i Västerås. Så snällt så. Annars vet jag inte när jag hade kommit hem.

Det var lite i korta drag vad jag har gjort de senaste 2 dagarna, fråga om det är någe ni villl veta. Det som de frågade mkt på intervjun var varför jag skulle få jobbet, vad jag hade att erbjuda och hur min chef skulle beskriva mig osv. Skit svårt! Hur ska jag veta, hon har aldrig sagt någe. Skulle ha hittat på saker, men var för  nervös för att ens kunna tänka klart.

Fortsätt håll alla tummar nu har tills jag säger att ni kan släppa den ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback