Stockholm

Just nu befinner jag med i Stockholm hemma hos min morbror i Bandhagen (japp, han har flyttat) med Sandra. Vi kom hit i torsdags kväll :) Igår spenderade vi dagen på stan. Började i Gamla stan och slutade i Gallerian. Köpte lite julklappar och så köpte jag böcker på Sciene fiction bokhandeln, ett par leoleggings och örhängen på Vero Moda. Idag ska vi nog först hem till Ulrika och Vilgot en stund och sedan ska vi tillbaka till stan med Monki som första stopp :)

Kan även passa på och berätta att jag var på arbetsintervju på njurmedicin i torsdags innan jobbet. Förutom att jag kom 5 min försent så gick det bra. Så jälva pinsamt, men hade ju massa packning och jag hade inte riktigt beräknat gångavståndet rätt. Det visade sig iallafall att de behövde någon till dialysen. Lät bra :) De skulle ringa mina referenser denna vecka så skulle jag höra av mig mån-tis så skulle vi prata mera.

Nu måste jag sätta lite fart!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback