Nästa vecka kommer snön!

Äntligen måste jag säga. Hoppas bara att det är sant. Läste på någon länk via aftonbladet.se att det skulle bli typ noll grader på söndag och sen skulle snön komma till veckan. Tycker verkligen att det är dags. Har försökt att få julkänsla sen 1 advent, men det går inte. Kanske beror på vädret, kanske beror på saknaden av Eila, kanske beror på att jag är trött. Kanske är en blandning av allt?

Idag har jag iallafall tänkt att göra ett tappert försök. Ska nämligen upp på stan och köpa lite julblommor och en disktrasa. Kommer nog bli något mer. Kanske kan hitta en julklapp? Vid den här tidpunkten brukar jag bara ha någon enstaka kvar att handla till men jag har inte köpt en enda iår. Beställt till 4 pers har jag iofs gjort.

Sen tänkte jag även att jag ska byta till jultextiler här hemma, får se om det blir idag eller imorgon. Ska hem till Sanna ikväll och se Idol-finalen så jag vet inte hur mkt jag hinner idag. Tänkte ta det jävligt lungt, orkar inte stressa runt.

Men jag ska nog iallafall hoppa in i duschen nu så jag kan komma iväg.
XOXO


PS: Var det någon mer än jag och Lisa som såg Criminal minds igår? Så hemskt det var. Jag typ grät och vågade inte titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback