"Jul, jul, strålande jul"

Sa ju att jag försökte bättra på min julkänsla och det har väl blivit lite bättre. Var på stan igår och köpte en julklapp till mamma och så köpte jag en julklapp till Vilgot (mitt kusinbarn). Köpte en Play2Learn mikrofon. Den spelar både musik &vanligt prat och så kan man sjunga i den också. Tyckte att den kunde passa honom :)

 

Sen var jag även till Almstedts och köpte 2 julstjärnor. Jättefina var de inte, men de kostade bara 25 kt styck så de fick duga. På Indiska köpte jag en röd ljuslykta som jag ska ha i vardagsrums fönstret.

När jag kom blev det att jag böt handdukar och sängkläder så att det skulle bli mera juligt. Imorgon ska jag sätta upp gardinerna och eventuellt baka.

Någon som är jätteduktig på att baka är Sanna. Var hemma hos henne på luciafika idag :)

Så som sagt är min julkänsla på gång, men jag är inte riktigt där än. Jag jobbar på det dock.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback