Jobb och krasslig

Idag har jag jobbat med vaccinationen. Var asmkt folk hela dagen. Fick service av en hygiensjuksköterska med mat. Hann inte gå och köpa själv. Var lite jobbigt att jobba för jag är rätt krasslig. Kan inte somna på nätterna för att jag har så mkt snor i huvudet. Mysigt va? Tog Alvedon idag men det hjälper inte så mkt. Måste nog ta nässpray, men jag hatart.

Är väl bara bita ihop och be till gudarna att jag inte blir riktigt sjuk till nyår. Vore för jävulskt isåfall. På tal om krassliga personer var det någe bland det värsta jag varit med om idag på jobbet. Folk trilla i golvet från alla möjliga håll (ambulansen fick hämta en för att den personen slog sig och rätt rejält) och så var det en del som kräktes. Magsjukan på gång kanske? Mkt barn var det idag också. Var som ett vilt zoo med galna barn. Haha. Sjukgymnasterna och de andra folket i kön blev lite irriterande, men vad ska man göra liksom?

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback