I am back

Nemen jag är väl inte helt nöjd med hur det gick på intervjun. Ju mer jag tänker på det desto mer säker blir jag på att jag inte kommer att få jobbet och ju mer jag tänker på jobbet så vill jag ha det ännu mer (någon som fatta?). Men vi får väl helt enkelt se. 50 % chans tror jag att det var. Har nu iallafall försökt, och om inte annat får jag väl flytta med Julia iallafall och söka jobb där själv.

Tänker skriva ett längre inlägg senare under dagen när jag vaknat till ordentligt. Tänkte bara uppdatera er lite snabbt.

XOXO

Kommentarer
Postat av: amanda

Det kommer gå skit bra madde:) och jag fattade precis vad du menade haha. Tänk inte så mycket på det då kommer du barahitta mer saker som du kunde gjort på ett annat sätt och det blir bara jobbigt. Du gjorde ditt bästa och det kommer löna sig:)Håller tummarna för dig! Puss

Postat av: Nina

Vi flyttar dit i början på nästa år :) Hoppas jag!

Det är min man och ett företag här i Sverige som ordnar allting därborta. Så jag åker dit mer för att bli en typ av hemmafru :)



Det gick säkert jättebra på intervjun! Men man är ju alltid nervös efteråt.

2009-12-02 @ 16:52:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Julia

Eller så följer jag med dig om du får jobbet =)

2009-12-02 @ 20:34:43
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback