Det är tråkigt som fan med dåliga nyheter.

Katarina ringde idag på förmiddagen och meddelande att jag inte kommer att bli någe jobb i Bristol för min del. De tyckte att jag var en glad och trevlig tjej, och verkade vara en bra sjuksköterska, men jag var för dålig på engelska. Blev liksom lite ledsen och grät en skvätt när vi lagt på. Ville så jättegärna åka. Men som Katarina sa, så kommer det förmodligen fler chanser och då ska hon höra av sig.

Julia har inte fått höra någe än, men jag känner lite på mig att hon kommer att få det :) Och det finns ju andra sjukhus i Bristol som kanske behöver jobb, så vem vet jag kanske kan flytta dit iallafall och söka jobb på plats? Är nog lite för feg för det, men får nog ta mig i kragen och våga leva lite.

XOXO

PS: Såg sista GG-avsnittet innan uppehållet förut idag. Slutade spännande!!

Kommentarer
Postat av: jos

åh, ja det var tråkigt!! =( men ge inte upp madde, du vet jag fick ju göra mitt engelska test 3 ggr innan jag tillslut klarade det ;) Bara man vet vad man vill verkligen vill så kommer du säkert komma dit på nått sätt! Deppa inte för mkt nu! =) Puss puss

2009-12-09 @ 03:46:53
Postat av: Kiina

Vad tråkigt Madde :( Men jag tycker absolut att du ska åka dit i alla fall!! Så klart att du klarar det!

2009-12-09 @ 10:09:18
Postat av: Julia

Jag tycker också du ska åka iaf! Varför inte liksom? Man kan ju alltid åka hemom nåt inte blir som man vill, hemma finns alltid kvar! Ta dig i kragen;) (Och behöver du hjälp med det, finns jag här!) Puss puss

Postat av: Lisa

Åk iaf madde! finns ju andra jobb du kan ha så länge! vi svenskar är ju eftertraktade! :P

2009-12-10 @ 16:51:58
Postat av: Sofia

Åk! Lev livet! Chansa lite! :D Du kommer inte ångra dig, hur det än går så får du ett minne för livet och du kommer alltid vara stolt över dig själv för att du vågade! :D You go girl! Puss

2009-12-11 @ 13:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback