Calle och Erik till Idolfinal!



Då var det klart att det är Erik och Calle som ska tävla i Idolfinalen på fredag. Tyckte att gårdagens program var bra. Tittade på det tillsammans med Rebecka, Ida och Lisa :) Jag röstade typ 3 ggr på Erik innan han hängde löst. Tyckte att det räckte. Sen fick jag typ spel när han fick sjunga om så då vet jag inte hur många gånger jag ringde. Det lönade sig iaf att ringa och jag och Lisa skrek "JA" när vi hörde vem som gick vidare :) Men usch så nervöst det var!

Idag har jag bara legat i sängen och läst. Håller på att läser Club Dead av Charlaine Harris. Det är tredje boken i Sookie Stackhouse serien (True Blood). Är på kapitel 12 nu så den är snart slut. Ska fråga Kajsa om jag kan få låna några fler nästa vecka (finns 8 st).

Förresten så verkar det som om det inte fanns någe nytt Grey´s anvsnitt igår. Kan kanske lika gärna vänta tills på onsdag och se det på TV:n för vi ligger typ lika nu med USA.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback