Bjud på en tavla målad av WL

White Lies målade en tavla i somras som nu ligger ute på auktion. Hela summan kommer att gå till välgörenhet. Såg att just nu ligger budet på £171. Jag har inte bjudit, haha. Verkligen inte. Men om man vill så kan man göra det HÄR.

       

      Finns antagligen en anledning till att de är artister och inte konstnärer ;)


Annars idag har jag varit och jobbat på Barn, Malin ville vara ledig så då fick jag jobba för henne. Var bra så jag kan få lite pengar, annars skulle jag inte ha jobbat någe alls denna vecka. Och nu ringde Pernilla ikväll och frågade om jag ville jobba för henne på söndag, vilket jag så klart vill.
Var väldigt lungt på avdelningen idag, vad gäller mina patienter. Hade iofs bara 2 så :)

Just nu håller jag på och tvättar. Alltid lika roligt.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback