A Cinderella Story

Typ Sandras favoritfilm. Jag gillar den inte lika mycket. Fjollfilm ;) Haha. Har den dock på TV:n eftersom Sandra nyss var här. Vi sjung lite Sing it. Fick ju det av Sandra och mamma i julklapp och trot eller ej men jag vann över Sandra på vissa låtar.
Jag har även tvättat idag och så har vi varit hos famor och farfar med pappa och ätit lunch, 3 rätters med oxfile. Inte dåligt det :) Vi fick även våra julklappspengar (totalt 500 kr var, pappa hade visst inga pengar sa han). Innan vi kom hem till mig tog vi en sväng förbi Lindex. Köpte nya mjukisbyxor och en pyjamas så nu kan jag slänga mina gamla trasiga :) Köpte även ett hårband som jag ska ha imorgon på festen. Så fint! :D

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback